10 december, inga russin och morgondagens planer

Nu har jag och mamma varit till Britney. Vi gick en sväng runt den lilla byn som är där. Britney var pigg,  sprallade till, bockade och kutade på, haha. Sen åkte vi på ica och köpte alla ingredienser till morgondagens lussebak, förutom russin. Hur kunde vi glömma russin? Aja, jag får springa in på någon affär i stan i morgon innan jag åker hem.
Har bjudit över en kompis att baka lussekatter med mig så det ska nog bli riktigt roligt, hoppas på bra julstämning då.

I morgon blir en kort men jobbig skoldag. Från 8 till ungefär 11 har jag provtid. Den hemska mediekommunikationen som jag har tjatat så mycket om. Nu är stunden inne. Så ni får alltså hålla tummarna för mig i 3 timmar i morgon, hoppas ni inte får allt för ont bara. Har pluggat så hjärnan är proppfull nu och jag vill verkligen klara provet. Behöver nog all lycka i världen.
Efter provet, när kommer vara helt tom i huvudet, ska klassen samlas och planera MK-dagen som är om en vecka. Vem som ska göra vad och lite sånt. Skulle gissa på att vi är klara vid halv 1.
Ska iväg till stallet direkt efter skolan, men sen hem och baka. Men det är i morgon det.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Läsa lite till, fika lite gott senare, men annars roa mig med att läsa lite bloggar och ta en dusch.

Jo, jag hittade ännu några julklappar idag. Börjar bli klart snart, och än är det 2 veckor till julafton. Så här snabb har jag nog aldrig varit med julklapparna. Det brukar ju alltid bli en himla panik sista dagarna, men i år är jag först i min familj med att skaffa alla julklappar. Känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0