12 december, äntligen en lugn helg

Äntligen hemma! Bussresan hem var en plåga eftersom jag var så grymt kissnödig! Man ska inte hälla i sig en halv liter julmust. De rann bara rakt igenom kroppen och jag trodde blåsan skulle spricka med alla gupp på den dåliga vägen.
Så där kissnödig har jag inte varit på evigheter.
 
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Förmodligen bara ta det lugnt för en gångs skull. Fota lite och bara mysa.
På söndag bär det av till Sundsvall och birsta för shopping. Känns lite surt när pengarna börjar ta slut och det snart är jul. Men som tur är så har jag de flesta julklapparna klara och har hunnit köpa en hel del till mig själv också. Men jag kan garantera att jag inte kommer hem tomhänt på söndag. Ni får självklart se senare vad jag hittade. Men jag ska faktiskt till Sundsvall på mellandagsrean också, så det känns som jag vill spara lite pengar tills dess. Får se hur jag lyckas. Nya jeans vore ju inte fel. Fast egentligen, om man tänker efter, så behöver jag inget nytt alls. Tänk alla barn som inte har kläder, eller kanske bara har en tröja och ett par byxor. Så sitter jag här hemma och klagar över mina proppfulla garderober.
Nej man ska nog vara tacksam för det man har och inte klaga så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0