15 december, Grattis Jasmine

Vill börja dagen med att säga grattis till Jasmine som fyller 16 år idag!

Vaknade upp för en stund sedan. Har släppt ut Nicklina och hämtat tidningen, eller rättare sagt tidningarna. Lördagens tidning också, sega tidningsbud?

Idag är vädret supergrått. Känns som att himlen ligger på hustaket, trist.

Dagens planer är inte många. Nu mitt på dagen har jag ingenting alls planerat. Ska äta frukost om en stund sedan ta en promenad med Nickolina. Vid halv 3 ska jag och mamma in till stan. Sen har jag inget annat planerat. Känns som att jag har all tid i världen nu när jag inte har något att plugga till.

Har iallafall fått svar på min fråga om andra avenyn, tack för det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0