16 december, konstig i huvudet

Nu är båda slingorna på plats. Mycket finare nu. Haha, fint med den gula hinken mitt på bron, men är det halt så måste man grusa. De kan ni ju fråga de som kör fast i hala backar om. Förresten så vad jag helt säker på att jag skulle dö idag. Vet inte alls varför, men när jag åkte buss på eftermiddagen så kändes de som att den gled ner i diket fast den inte alls gjorde de, utan körde rakt på vägen liksom. Men i min hjärna gled den ner i diket och in i ett träd och eftersom jag satt på trädsidan så fick jag ett träd på mig och dog. Undra om det var för att jag är så trött och helt frånvarande för tillfället eller om jag blivit galen. Haha, tur att jag kom hem utan att ha varit i något dike.

Just nu har jag en dunkande huvudvärk som jag varken har beställt eller hälsat välkommen, så den kan ju bara dra någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: FEBB

Nee så lite så=) , den är så damn bra, och leonardo är så himla snygg!

2008-12-16 @ 22:16:22
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0