17 december, headers

Just nu är det väldigt många som gillar min julheader och juliga design, vilket verkligen är jätteroligt! Men jag kommer ju inte ha jul design året om, haha. Som tur är!
Så jag har suttit och pillat med nya headers i photoshop nu. Säg gärna vilken ni tycker bäst om. Jag gillar båda! Lite variation på dom liksom. Kommer nog slänga upp båda såsmåningom, men en måste jag ju välja att ha direkt efter jul. Eller nu vet jag! Aah jag fick en ny idé. Men den håller jag hemlig ett tag till!

 


Kommentarer
Postat av: Verra

Jag gillar den översta, men det fattas en hästbild tycker jag, även i din presentation tycker jag att du ska skriva hästar :) Krya på dej :)

2008-12-18 @ 08:27:52
Postat av: felicia

Jag gillar den översta bäst! :)

undrar om du är en sötis och vill hjälpa mig ? haha :)

2008-12-19 @ 00:37:54
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0