17 december, saknar sommaren

Nu är jag på väg till Britney, även om det inte märks så mycket än när jag sitter här i pjamas. Ska väl kila iväg och byta om så fort jag skrivit klart. Eftersom jag längtar till sommaren så bjuder jag på en grön härlig bild på en sommarfet Britney. Tänk vad härligt det är att kunna rida i tshirt eller bara en tröja iställer för 2 tjocktröjor, dunjacka och täckbyxor och ändå frysa. Att mocka i stelfruset spån är inte det lättaste. Och alla frusna vattenhinkar, och för att inte tala om alla snöstyltor i hovarna som jag fått hoppa av och knacka bort minst 10 gånger under varje ridtur. Så blir det när man glömmer snösulorna när hovslagaren är där. Usch, nej vinter är inte någonting för mig. Tacka vet jag sommaren då man kan rida och bada och bara mysa i solnedgången. Sommar året om tack.

















































Foto: Lotta Andersson se hennes blogg här

Kommentarer
Postat av: Verra

Jag håller med dej, ridbyxor och tshirt, underbart!!!

2008-12-17 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0