17 december, stenålders datorn

Försökte nyss uppdatera från mammas dator från stenåldern, vilket inte gick så bra. Skrev ett inlägg 2 gånger till och med. Men de bara försvann och ville inte publiceras. Tänkte iallafall berätta att jag har kommit hem från stallet. De gick bara bra. Red inte idag, men gav dem mat och mockade och fixade i stallet. Britney har fått världens lurvigaste vinterpäls på halsen, så gosig.
Har precis ätit. Det blev biffar, potatis och sås och som jag åt. Haha, inte var jag speciellt hungrig heller och jag har aldrig varit stor i maten, men gott var det så jag hävde i mig 2 potatisar och 5 biffar. + efterrätt, fruktsallad med vaniljsås, men det var inte så gott.
Jag har inte så många planer för kvällen. Bara vila och ta det lugnt. Ska iallafall ner till tvättstugan och köra någon maskin. Borde också städa mitt rum.  Eller städa och städa, det räcker att jag plockar upp kläderna från golvet så är det fint igen, en liten stund iallafall. Jag tror inte att jag är ensam om att sprida kläder runt omkring mig trotts att jag har flera garderober. Man vill ju prova och byta om, och man har ju inte tid att hänga in allt i garderoben igen? Känner ni igen er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0