17 december, vekling

God morgon allihopa.

Idag känner jag mig som en vekling. Jag somnade med världens huvudvärk i natt och den är inte borta idag. Har sovit oroligt fram tills nu då jag blev upptvingad för att dricka och äta någonting. Så jag ska nog göra en bra frukost med ägg, yoghurt, frukt och annat nyttigt. Sen tippar jag nog i säng igen. Eller i soffan framför tv:n, men tv:n ger mig oftat ännu mera huvudvärk. Får se om det kanske blir bra av lite friskluft i stallet, men stallet blir bara en snabbis idag. Orkar inte alls göra nå ansträngande. Frågan är om jag börjar bli sjuk lagom till jul. Har faktiskt inte varit sjuk på bra länge, så de förvånar mig inte om det är dags nu. Typiskt va?
Jaja, ni får ha det så jättebra idag iallafall, medans jag lullar på här hemma och äter frukt och dricker massor med vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0