18 december, en rubrik

Ridturen gick bra. Mamma vågade till och med galoppera, så det var roligt. Har precis ätit och hängt och vikt tvätt och så där. Ganska tråkigt, men måste göras det med.
En kompis ringde och frågade om vi skulle hitta på något, men jag sa ifrån. Jag orkar verkligen inte. Huvudvärken kommer och går hela tiden, vägrar ge sig liksom.
Nu ska jag ta och försöka svara på lite kommentarer, kika lite bloggar och sedan fortsätta med mitt meningslösa spel på mammas gamla dator, haha.


Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-12-18 @ 16:50:33
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0