20 december, missar ljuset

Jag har snurrat lite på dygnet, vilket inte är så smart eftersom jag får leva i ett ständigt mörker. Klev precis upp och klockan är nu 2. Ja om en timme eller så så är det mörkt. Jag sover alltså de ljusa timmarna på dagen, inte bra. Får helt enkelt se till att lägga mig i tid ikväll och snurra tillbaka, så jag kan gå upp vid 10 istället för 2 och lägga mig vid 12 iställer för 4. Som normala människor, men det är ju lov och så fort det blir lov så snurrar jag lite på dygnet.

Nu ska jag iallafall äta "frukost" i from av potatisgratäng och kött, alltså kan man säga middag. Sen blir det stallet, får rida i mörkret idag igen, men jag har bara mig själv att skylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0