27 december, en upplevelse

Åh jag är fortfarande alldeles sprallig efter att ha träffat Idolerna så jag bara måste få skriva av mig, men de klagar väl inte ni över, eller hur?
Robin och Alice sjöng en låt var och Kevin 2. Efter att de sjungit var det dags för skivsignering och ni kan ju bara gissa hur j*vla lång kön var! Säkert 150 meter, sjukt! Tur att jag inte stod i den iallafall. Det var sjukt syrefattig luft som jag fick andas där bland allas axlar. Ni som är som mig, medellängd ungefär 164 cm, vet hur de är när alla är ungefär lika långa eller längre och man står där och kan knappt andas. Blev så yr och de kändes som jag var nära att svimma, och inte hade jag druckit något på hela dagen heller. Men som tur är så höll jag mig på benen och glömmde totalt bort de när Robin klev upp på scenen.

Har hunnit duscha och ska faktiskt laga mat nu, hur onormalt de nu låter när klockan börjar närma sig nio på kvällen, men jag har inte ätit mycket idag. Det är ju så svårt att hitta glutenfri och mjölkfri mat på stan liksom. Iallafall för mig nu i början, sen kommer jag säkert hitta mina stammis ställen.

Föresten så har jag blivit halvsjuk,
om man nu kan vara de. Men liksom snorig och ont i halsen, men känner mig inte febrig eller speciellt slö liksom. Bara sådär halvsjuk. Får säga krya på mig till mig själv så känns de nog lite bättre.
Nu kurrar magen, så jag blir i köket i en halvtimme eller så nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0