28 december, 2 mobiler 2 nummer

Nu har jag 2 mobiler med 2 nummer, hur onödigt det än låter, men en för varje hand/öra eller nått. Mitt gamla nummer med halebop på den ena och ett nytt med comviq på den andra. Tänker självklart inte lägga ut mina nummer här, vill ni ha dem så får ni kontakta mig på valfritt sätt så kanske ni får tag i dem. Anledningen till att jag har 2 mobiler är för att jag har gratis sms på comviqen och ringer gratis till de flesta kompisar från de med halebop på. Haha, jag är lite omständig ibland, men de funkar hur bra som helst.
Och det är inte så svårt för mina vänner att lägga till ett till nummer i sin kontaktlista.

Jävlar, nu nös jag 6 gånger i rad! Nästan så man börjar tro att ögonen ska ramla ut! *snorar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0