29 december, tacochips får duga

Nu sitter jag här och smaskar på en hög tacochips och hoppas att förkylningen är borta i morgon när jag vaknar. Vilket den troligen inte är men inbilla sig kan man ju alltid.
Tacochipsen är trösten för allt jag inte kan äta pga min allergi. Och jag blev nyss sjukt sugen på godis. Men tacochipsen får duga. Haha, jag skrev tacochinosen istället för chipsen. Galet de kan bli på nattkröken. Dags att sova snart? Men nej, jag vet ju hur det är. Jag bara ligger och snurrar och vrider i sängen. Det är totalt omöjligt att somna, riktigt irriterande och de gör så att jag tappar lusten av att sova. Men sen när jag väl lyckas somna så vaknar jag vaje timme och på morgonen när jag sover som bäst, ja då måste jag kliva upp i något ärende. Inte alls bra.

Lyssnar fortfarande på Lady Gaga - paparazzi. Har lyssnat på den på repeat hela kvällen nu, och konstigt nog så har jag inte nött ut den än. Refrängen är bara så himla skön.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: okidoki ;) haha

2008-12-30 @ 00:35:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tjena tjejen.

Hoppas bullarna blev goda, Men jag vet det är inte lätt. Ville önska dig gott nytt år. Jag hoppas det där fikat på stan blir av. Då skall jag bjuda dg på en specialare utan mjöl, mjölk, ägg. Det passar oss båda. Kram Kicki

2008-12-30 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0