3 december, tiden bara rinner iväg


Idag har jag faktiskt kännt mig pigg. Klev upp strax efter klockan 6 och började inte förens klockan 9, superduktigt av mig tycker jag, morgon trött som jag är! Nu kunde göra mig iordning i lugn och ro. Äta frukost och läsa tidningen.

Var på en föreläsning i en timme, sen hade vi engelska och vi fick reda på provresultaten,  hade jag haft 2,5 poäng lägre så hade jag haft ig. Men jag klarade mig som tur var, men faktiskt så var bedömningen ganska konstig och flera andra hade funderingar om den, men ett prov är inte hela världen. 
Sen hade vi svenskaprov. Det gick hyffsat bra, och ändå hade läraren gett oss det lättare provet. Puh. 
Hann inte annat än att komma hem och byta om och ta lite fika innan jag åkte iväg till stallet. Pysslade lite och red en sväng i mörkret, mysigt. Såg något konstigt men fint på himlen. Ångrade mig att jag inte hade kameran med, men hur ofta släpar man omkring på en systemkamera när man är ute och rider? Inte ofta alls.  Nu har jag precis tittat på bonde söker fru och ätit middag. Gjorde en kanalsökning också för tydligen så skulle vi få mer kanaler, men jag la inte märke till några nya, äh. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0