4 december, planer för nyår

Det hade inte alls slutat snöa. Det var bara som jag trodde. Har lite ont i öronen nu, men så blir det när man lämnar mössan hemma. Fick trussa i djupsnö bara för att jag var dum och skulle gå på stigar i skogen.

Under promenaden gick jag och funderade på vad jag ska göra på nyår. Förra året var jag med Jasmine, vi åt gott och tittade på fyrverkerierna på Rådhustorget. Det var massor med folk där. Har tänkt många år att  jag ska vara i stan med ett gäng vänner, men det har alltid kommit annat i vägen. Så i år kanske jag ska ta och ägna min nyårsafton i stan för en gångs skull. Det blir nog bra. Säkert kallt som vanligt.

 Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0