5 december, en glad elise

Tjingeling.

Jag är på bra humör!

Hade bara foto idag eftersom matteläraren var sjuk. Fotade mina personliga saker i studion och framkallade rullen. Det såg bra ut. Får se på tisdag hur bilderna blev. Då får ni också se.

Efter skolan gick jag på stan en stund och faktiskt så köpte jag en hel del julklappar! Årets första och jag har inte så jättemånga kvar nu.
Kom hem för en timme sen, men har suttit i köket och pysslat med att slå in julklapparna i fina presentpapper. 5 paket blev det.
Mamma håller på laga mat, kyckling, ris och currysås. Känns som jag äter det varje dag, men gott är det. Och jag gillar ju kyckling.
Ska hoppa in i duschen efter maten och sen göra iordning mig innan jag och mamma åker till stan. Ska handla mat och sånt och ränna i affärer. Lite mys är det faktiskt att gå på stan när det är mörkt ute. De har ju satt upp all julbelysning i stan, så de lyser upp på ett mysigt sätt.

Nu ropade mamma att maten var klar. Vi hörs senare. Ha det bra, för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0