5 december, vardagslyx

Sitter och tuggar på ett snart smaklöst tuggummi och tittar på klipp på Björn gustafsson på youtube. Det känns som jag har sett alla klippen flera gånger, men jag kan inte få nog. Han är ju bara så charmig.

Syrran drällde nyss in genom dörren med 2 killar i släptåg. Och här sitter jag i leggins och ett långt linne med en stor toffs mitt på huvudet, haha. Syrran kommenterade min frisyr men jag sa bara att jag duschat och det var därför håret är som det är.

Fick även  mamma att dammsuga mitt rum, tack för det mammsen.

Jag tycker det är lite vardagslyx att ha datorn vid fönstret. Sitter alltid och tittar ut medan jag funderar. Inte för att jag har den roligaste utsikten. Massa träd och några hus, men alltid går det förbi någon eller grannarna släcker en lampa. Det händer något hela tiden. Något annat som jag tycker är lite vardagslyx är att vi får gatan plogad, nu när det är så mycket snö. Tänk om vi inte fått det och jag fått trussa i snön till bussen, då hade jag varit blöt om fötterna resten av dagen. Så tack till dig som plogar våran gata.

En kompis sa idag att jag såg blek ut. Brydde mig inte så mycket då, men när jag kom hem och tittade mig i spegeln så upptäckte jag att jag såg ut som ett lik. Hur kunde jag bli så blek helt plötsligt? Dags för solarium.

Kommentarer
Postat av: FEBB

Gud tack å jättemycket! En väldigt fin kommentar :)

2008-12-05 @ 18:21:15
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Kollar du mycket på TV? Kolla in min blogg och rösta i den pågående omröstningen!

2008-12-05 @ 18:39:18
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Postat av: diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Fin blogg du har, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-12-05 @ 21:25:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jen

Akta dig för hudcancer, bara =)

2008-12-05 @ 22:37:33
URL: http://jein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0