8 december, hittade mina gamla noveller

Har ätit tofuglass, legat i soffan med mediekommunikationsboken i knäet och tittat på tv. Såg en dokumentär om välrdens kortaste mamma, härligt att de var lyckliga. Zappade mellan massa olika kanaler samtidigt som jag målade naglarna, så jag skriver sådär försiktigt på tangenterna nu för att inte nagellacket ska förstöras.
För en stund sedan så satte jag mig vid mammas gamla dator och läste några av de 30-tal hästnoveller som jag skrev för 5 år sedan, alltså när jag var 12. Jag skrev massor och hela tiden kommer jag ihåg, kul att ha kvar när man blir äldre. Så jag ska verkligen spara dem.
Satt även och klurade med ett tankespel på den datorn.

Men nu säger jag god natt för i dag och vi hörs i morgonbitti innan jag åker iväg till den där högskolan på föreläsningen.
Sov gott allihopa.

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Heej! :) Ville bara tipsa om två tävlingar som är uppe i min blogg, kanske något för dig? :)

kram

2008-12-09 @ 00:51:26
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0