8 december, vore härligt med vår

God morgon

Vaknade för en kvart sedan av ett sms av en kompis, har precis ätit frukost. Yoghurt och müsli, får ta något mer om en stund.
Det snöar massor idag med. Det är på två vis det där med snön. Visst blir det ljusare och mysigare vinter, men tänk vad härligt det vore med vår nu. Jag vet att vintern bara har börjat och att jag kommer få många kalla, snöiga vinterdagar framöver, men vår, gud så härligt.

Nej nu ska jag inte drömma mig bort för mycket. Måste tvinga mig själv till mediekommunikationsboken, vilket långt ord. Bara måste plugga järnet idag, nu när jag väl är hemma och inte har något annat på planeringen. Kanske en promenad för lite friskluft bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0