10 november, skrämma upp sig själv

Snacka om att skrämma upp sig själv.

Nyss parkerade det en bil utanför fönstret. En man i rock kliver ur och börjar röka och vinkar med hela armen upp mot mig som sitter vid datorn vid fönstret. Jag springer ner och berättar för lillasyster. Hon tittar också. Han går omkring utanför fönstren och tittar in. Vi låser dörren och drar ner alla persienner. Det ringer i telefonen. Jag sa "Det är säkert han!" . Sofie svarade och började skratta och berätta att vi blev rädda. Det visar sig vara en av mammas kompisar som bara skulle vänta med att gå in tills mamma kom hem någon minut senare.

Haha, och jag och syrran som skrämt upp varandra och undrat vad det där kunde vara för en snuskgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0