12 november, snabbgenomdrag

God kväll.

Sorry att jag inte har bloggat så mycket i dag men jag har faktiskt inte suttit vid datorn alls i dag, förutom i morse då en stund på skolan. Skärpning i morgon, jag lovar!

Tänkte dra igenom dagen lite snabbt.
Volleyboll på idrotten, mitt lag vann båda  matcherna, såklart.
Stan en sväng, köpte en rosa/brun randig tröja på barnavdelningen på h&m för endast 149 kr, 



en rosa hårspray och även cappucino med toblerone smak. Ska prova i morgonbitti.
Var i stallet en snabbis bara för att mocka och göra iordning foder. Inge rida i dag heller på grund av vaccinationen. Saknar att rida. Men på lördag då ska vi gå en sväng.
Var ute och fotade lite frost.
Följde med mamma och syrran på infomationskväll på skolan, visade dem runt och pratade med folk. Det känns som jag bor på skolan.
Målade även naglarna, såhär fint blev det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0