16 november, lite smått

Det blir 3 avsnitt av Andra Avenyn innan jag går och lägger mig.

Till dig som undrade varför jag drack cappucino bara fatt det inte smakade kaffe och tyckte jag kunde låta bli ist, så är det så att jag drack faktiskt massor med kaffe i sommras och då var det bara kaffe, lite socker och en skvätt mjölk, men nu när jag provat tobleronecappucino så är ju det så mycket godare, och kaffe smakar det, annars kunde jag lika gärna drick oboy.
Nog om det.

Ska inbilla mig själv att den här skolveckan kommer gå fort och smärtfritt. Har inte ett enda prov faktiskt, och några lektioner inställda. Det blir nog bra.

Funderar vad jag ska ha för kläder i morgon och kom på att jag ska köpa ett par nya skor i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0