22 november, god kväll

Blev inte många timmars sömn i natt, så nu är jag skapligt trött. Har börjat gäspa och ögonen vill liksom stänga sig och förbli stängda. Jag har ont i magen av allt godis. Det står fortfarande framför mina ögon och ser äckligt ut, blä. Inget mer godis för min mage i dag. Jag har sjukt tråkigt. Skulle ju ha varit med Sandra, men så blev det inte. 

Klippklipp i håret. Jag vet att jag tjatar om mitt slitna hår och jag vet att jag har ångest över det. Men nu har jag nästan bestämmt mig, jag ska toppa. Lite, lite, lite så de knappt syns men så de kluvna i topparna försvinner. Fast jag är rädd för att det inte kommer hjälpa ett dugg. Alltså när håret är nytvättat är det inget fel på det, känns jättemjukt och fint och inge risigt alls, men dagen efter en tvätt så är det risigt. Nått ska jag göra åt det, snart.

I morgon ska jag sova ända tills jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0