23 november, söndag igen

Veckona går snabbt. Det var inte alls länge sedan det var söndag och jag satt här vid datorn och tittade på veckans avsnitt av Andra Avenyn. Nu är det söndag igen och jag bara väntar på att avsnitten ska läggas upp.

Jag har bara gått omkring och myst i pjamas hela dagen. Klev inte ur sängen förens halv 1 då jag var tillräckligt utvilad. Har hunnit sytt lite på ett linne, lagat mat till mig och syrran, köttbullar och mackaroner. Har tittat lite på tv också, söndag är den enda dag jag har tid för tv. Man kan säga att söndagar är min avslappningsdag. Det gör ingenting om jag inte får någonting gjort, och jag gör bara det jag själv har lust med.
Tog även hål i örat, det gick hur bra som helst och gjorde inte alls ont. Jag har en blå pärla där nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0