24 november, vad ska du göra på nyår?

Åh, fortfarande såå arg och irriterad över att jag åkte till skolan helt i onödan. Liksom, jag var där och skrev ett blogginlägg sen åkte jag ner på stan. Meningslös skoldag.
Gick omkring på stan en timme själv. Ja, att shoppa själv är bland det bästa som finns. Man slipper höra allt tjat om att nu går vi hit eller dit. Jag kan gå vart jag själv vill och stanna exakt hur länge jag vill på varje ställe. Utanför Ombonat fanns en skylt där det stod; Jul i butiken. Och mycket riktigt, de spelade jullåtar. Tittade efter julklappar åt mamma, men plågades av den hemska julmusiken så jag gick därifrån.

Köpte lite småplock till mig själv, en del hårprodukter, hittade även detta söta hårspänne som givetvis fick följa med mig hem. Det är ganska stort. Jag kan sätta ihop hela håret med det. 19.90 kronor på H&M's barnavdelning.



När jag kom hem var jag bara så trött, som alltid på måndagar. Så jag gjorde mig en kopp cappucino och ett par korvmackor och satte mig framför tv:n med engelskaboken. Tror ni att jag gjorde någon engelska? Precis, ingenting. Tittade på Laguna Beach och gossip girl.



Resultatet efter att jag klippte mitt hår. Inte allt för stor skillnad, men det syns. Tycker jag iallafall, som vet hur slitet och jävligt det var innan. Det är rakare i topparna nu. Inte världens bästa bild, syns dåligt, men jaja.
 


Jag har börjat se fram emot nyår. Hoppar gärna över det där med julen, men välkommen nyårsfirande.
Vad ska Du göra på nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0