27 november, en av de bättre morgnarna

God morgon.

Ja en god morgon har jag haft iallafall. Vaknade faktiskt hyffsat pigg, för att vara morgontrött mig då. Hann äta frukost i lugn och ro och hann med bussen lugnt och fint. Nog för att det var mycket folk på bussen, ändå går det 2 bussar. Trängsel med barnvagnar och stora gympaväskor, men det är väl menat att det är sånt som vi bussåkare ska stå ut med. Men det är faktiskt inte mitt fel att jag inte har körkort och en egen bil. Det kunde väl vara som i USA, att man får köra bil när man är 16. Så är det iallafall på my supersweet sixteen, eller vad det heter. Nej, jag har nog tittat för mycket på MTV känner jag. Även fast jag inte hinner med TV längre, men förut.
När jag satt på bussen så hade jag en konstig känsla i/över halsen. Som om någon tog stryptag på mig och det var svårt att andas. Halsduken satt inte åt eller nått, konstigt. Nu är det nästan borta. Eller föresten, jag kanske bara är tjock i halsen, på väg att bli sjuk? Jag som inte brukar bli sjuk, hm.

Det kryper i fingertopparna på mig, är verkligen på skriv humör. Men knappt så jag får skriva något.
8.05 Mediekommunikation
9.25 Historia
11.15 Idrott
Mediekommunikationen är väl den enda lektion jag kommer skriva på, men det är ju för hand. Inte alls lika kul då, + att man bara får skrivkramp när man ska försöka hinna skriva allt läraren säger. Det är faktiskt omöjligt.

Hinner med stan en liten sväng i dag med. I morse fick jag reda på vad mamma vill ha i julklapp, så nu vet jag.
Kommer hem runt 2 och då ska jag åka till stallet. Det var en vecka sen nu igen. Förstår inte vart min tid tar vägen. Stackars Britney, men i dag ska jag rida en långtur och ge henna massa knäckebröd.

Tiden bara rinner i väg när jag sitter och skriver, måste kila till lektionen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0