3 november, klantskalle

Jag kan kalla mig själv klantskalle nu.  Kom nyss till skolan och har mediekommunikation, vi ska gå igenom en websida och skriva en rapport om vad vi lärt oss, men självklart har jag rapporten på datorn hemma vilket jag egentligen redan visste, men inte hann flytta över den i morse. Men sen flög det ur mitt huvud och nu sitter jag här och kan inte göra någonting. Då hade jag ju lika gärna kunnat stanna hemma som jag tänkte från början, men eftersom jag måste till sjukgymnasten efter skolan så måste jag ändå in till stan så då är det onödigt att hoppa över lektioner. Mindre smart.

Jag som tänkte ta ett bad i morse innan skolan, men när jag vaknade var jag så förbannat trött så jag orkade inte. Men sen ångrade jag mig. Jag duschade ju, så då hade jag lika gärna kunnat tappa upp ett bad och legat och vaknat där.

Slutar den här lektionen om 40 minuter. Har en timmes engelska sen slutar jag. Ska ner till sjukgymnasten, sen blir det stan. Måste köpa present till syrran, och Lotta.
Mamma skulle laga kyckling och ris till mig tills jag kom hem. Sen blir det plugg resten av kvällen. Har en del stora prov framöver, suck. Men jag vet ju hur det blir när jag säger att jag ska plugga. Orkar med det en kvart max en halvtimme, sen gör jag massa annat som jag anser viktigare men som egentligen inte alls är ett dugg viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0