3 november, massage

Strax efter 3 var jag hos sjukgymnasten. Efter en försenad buss och en slaskigt blöt promenad på 50 meter. Vi pratade lite och jag fick massage, skönt! Jag behövde det.
Var klar vid 4 så jag kliade ner på stan för att köpa present åt syrran. Jag träffade Klas utanför fyren, sen ropade Emelie, Towa och Tom på mig, de satt och fikade på café fyren. Jag som precis tänkt ringa till Emelie och Towa för att höra om de ville göra mig sällskap på stan en stund. Men de slapp jag ju.
Pratade med de någon minut innan jag sprang in på Gina Tricot och köpte ett par örhängen till syrran, hon blev glad för dem så det var ju bra. Jag och Tom gick till busstationen. Där träffade jag Emma, de va ett tag sen. Satt och pratade med henne hela bussresan hem, tiden gick ju lite fortare så.

Åt kyckling, wookade grönsaker och ris när jag kom hem. Pluggade faktiskt en halvtimme också, sen tittade jag på The Hills.

Resten av kvällen vet jag inte hur jag ska spendera faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0