30 november, kycklingkorv och serier

Känner mig hängig och inte alls nå pigg. Fryser och svettas omvartannat, febrig?

Har precis ätit en sen middag, eftersom frukosten var så sen så har jag inte varit hungrig. Kyckling och ris. Kanske favoriten. Mamma har köpt kycklingkorv till mig, istället för korv på griskött. Har inte smakat än, men hoppas de är goda. Ser ut som vanlig varmkorv, men ska innehålla kött från fågel istället, låter bra tycker jag som gillar kyckling bättre än gris och kokött.

Det är 3 avsnitt av Andra Avenyn som gäller nu ett tag framöver. Det är nog den enda serie som jag har sett alla avnitt av. På söndagkvällarna sitter jag ju bara och väntar på att 3 nya avsnitt ska komma ut. The Hills har jag faktiskt också sett alla avsnitt av, kan ha missat något.

I morgon är det kortdag i skolan, en stund på eftermiddagen bara. Sen ska jag på någon mottagning och prover på 700 olika ämnen i kroppen. Kommer få reda på allt jag är allergisk mot, gud jag vet inte om jag vill höra svaret.

Jag och Emma ska börja sola solarium igen. Eftersom jag redan är hyffsat brun sen Gran Canaria så behöver jag nog bara sola en gång i veckan. Får se vilken dag vi startar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0