4 november, less på mig själv

Nu har jag suttit i snart 2 timmar och inte gjort någonting. Tänk vad mycket läxor jag kunnat få gjort om jag bara gett fan i att lämna dem hemma. Jag kunde ju åtminstone ha skickat dem till mig själv på mailen, men allt bara flyger ur mitt huvud när jag kommer hem, suck. Så nu har jag slösat bort 2 timmar av min dyrbara stressade tid till ingen nytta alls och jag har sjukt mycket läxor och prov.
Det är 5 inlämningar + prov i praktiskmarknadsföring, engelskaprov, historiaprov, inlämning i svenska och säkert något mer som tynger ned det hela ännu mer.

Okej, jag har iallafall gjort någon nytta. Sände precis iväg ett mail till Magnus Sjöborg på Hudiksvalls tidning. Angående deras ungdomsredaktion. Missade ett möte när jag var utomlands, så får väl se hur det blir.

Måste köpa nya tights i dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0