7 november, klar för utgång

Har precis fixat iordning mig för en tripp till stadens kalla gator.
Jag kommer garanterat frysa häcken av mig i kväll. Men ska man vara fåfäng och fin så får man ta kylan som sin bästavän.
Batteriet på kameran dog precis så jag hann inte lägga in en bild på hur jag ser ut i kväll. Ni får se det i morgon helt enkelt.

För övrigt så hittade jag en rätt så fin kofta på h&m i dag. De har den tyvärr inte på hemsidan så jag kan inte visa er en bild. Jag provade den men det blev inget köp. Kände inte för den i dag. Kanske en annan dag.

Ska fixa det sista nu och kila iväg till bussen sen gå hem till Emelie. Vi ska möta upp Towa någonstans också. Sen träffar jag nog Frida och går på gfesten med henne och fler folk. Tar nog nattbussen till Ljusdal sen. Hoppas det blir en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0