9 november, överstrykningspennor

Jag vet att det har varit dåligt uppdaterat här i dag. Men pluggandet har tagit över. Historiaprovet är på onsdag och än fattar jag ingenting. Hittade 2 sidor med sammanfattning från de 40 sidor vi har prov på, kopierade dem och började stryka över med en gul överstrykningspenna. Efter en stund hittade jag en rosa överstrykningspenna, då blev allt mycket roligare. Men bara för en kort stund. Sedan insåg jag att jag faktiskt strykit under varenda rad på sidorna. Smart.

Har precis sett kommande veckas 3 avsnitt av Andra Avenyn. Nu ska jag ner till tvättstugan en snabbis innan jag går och lägger mig och njuter av min sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0