1 oktober

Jamen då var det en ny månad, och nu känns spanien inte alls långt bort. Om 21 dagar åker jag!  Fifan så skönt det ska bli.
Igår bokade mamma handledarkurs, den 19:e ska jag sitta på trafikskolan i 4 timmar, sen får jag ut och köra på vägarna. Egentligen skulle jag gått den där kursen för ett år sedan, men eftersom jag är så långsam med det mesta, så kan ni ju räkna ut att det inte har blivit av. Men som man säger, bättre sent än aldrig. Och nu vill jag verkligen ha körkort, för det är så grymt kul att köra bil och jag känner mig stor nu när jag fyllt 17.
   Hade bara 2 lektioner i dag, historia och engelskaprov. Provet gick faktiskt bra, förutom hörförståelsen, men de går aldrig bra. Sjukt svårt när man bara får höra det en enda gång. Omöjligt! Men jag hoppas på ett G iallafall annars dränker jag mig i närmaste vattenpöl. Jag gjorde ett nytt försök till shopping i dag, gick på Åhléns, gina och h&m och försökte leta något till Gymnasiefesten, men köpte jag något? Nej, jag är så less på stans klädaffärer, alla går med dom kläderna. Jag vill bära något som alla andra inte har. Jag ska åka till Gävle eller Sundsvall någon dag, någon som  hänger med och spenderar lite pengar?
   Nu ska jag springa på toa innan jag pinkar på mig, sen måste jag ta ut lilla voven på en promenad innan jag kilar i väg till reflexiologen.
   Idoltjejerna i kväll, inte lika intressant som killarna dock så jag kollar nog bara på slutet, vem som åker ut.
Börjar 8 i morgonbitti, men som tur är så får jag skjuts av Andreas, han är bra. Och justja, vi har idrott i morgon, på grusplanen, ska springa intervaller osv. Men haha, idag när jag gick förbi där så var det vatten över hela planen, så jag hoppas vi slipper springa där i morgon.

Hunden var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0