11 oktober, slö!

Känner att jag inte alls har varit social här på senaste dagarna.
Men nu har jag inget bättre för mig så vi tar och bloggar.
Kollade på tv nyss (vilket jag inte alls gör ofta). Tittade faktiskt på Tv3s "du är vad du äter" och la genast märke till att jag kände igen bruden det handlade om idag. En tjej i klassen har ju fikat med henne och skrivit ett reportage till medias egna skoltidning Zappa. Ja just det, Katrin Schulman.
Aj nu bet jag mig i tungan, inte alls skönt!
Iallafall så tittade jag på programmet och tyckte att jag kände igen mig väldigt bra i henne. Jag vet inte hur jag ska förklara men just den biten med att jag alltid har rätt och jag inte ger mig i första taget. Hennes attityd skulle nog många kunna placera som min.

Jag har lagt märke till en jätte bra sida enligt mig. Gratis sms, hur bra är inte det? Gå in på denna länk så kan du registrera dig på 0 tid, supersmart!
http://www.gratissms.se/uqx9pesb5k

Från gårdagen fhar jag inte så mycket att berätta, förutom att jag såg ut såhär innan jag åkte.
Svarta leggins, h&m
Svart långt linne, gina tricot
Vitt linne, jc
Svart skärp, h&m
Svarta benvärmare, h&m
Svarta klackskor, din sko
med andra ord så var jag svart/vit denna kväll, och det roliga var att när jag kommer till Emelie så har hon och Emily klätt sig likadant. Så vi gick klädd precis likadant, haha.


Jag måste säga det inge, nu är det inte långt kvar tills jag lämnar kalla tråkiga höst Sverige! Inte alls långt.
Nästa tisdag efter skolan, byebye!
Men nu är det så att jag har panik över hur jag ska packa!
Vad ska jag ta med mig, shit. Pappa säger att jag bara får ha den lilla resväskan. Inte för att den är så värst liten, men det kommer bli otroligt svårt att packa ändå. Klänningar och kjolar är ett måste, även linnen och tusen olika bikinisar. Och skorna, pappa säger 2 par skor. Men hallå? jag måste ha minst 5! 2 par flippflopp, ett par som får bli blöta och ett par som inte får bli blöta, ett par klackskor att ha till klänning när vi går ut på kvällen, vanliga streetskor när vi ska gå på promenader, och sen ballerina skor såklart, helst 2 par. Åh, jag skulle ju vilja ha med mig hela garderoben. Äh, dags jag börjar tvätta och packa snart.

Söndag i morgon, då ska jag till Britney! Känns som jag har svikit henne för ingenting nu, så många undanflykter. Stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0