12 oktober, god morgon!

I natt sov jag med fönstret öppet och i morse så vaknade jag av att solen sken in i mitt rum, fåglarna kvittrade och man hörde andra trevliga ljud från villaområdet. Någon granne som klippte gräsmattan och lite buller från en moped. Det var inte alls kallt. Vilken sommarkänsla jag fick! Men när jag klev upp ur sängen efter att ha dragit mig riktigt längen, så var det ju inte alls sommar men otroligt fint höstväder så idag ska jag faktiskt iväg och rida!

Jag gjorde ett försök till frukost nyss. Öppnade kylskåpsdörren, stod där i min hello kitty pjamas och bara stirrade på maten. Sen smällde jag igen dörren och gick därifrån, arg för att det inte fanns någon mat som flög ur kylskåpet till min famn och sa "ät mig till frukost". Känner att jag behöver ge en puss till mitt morgonhumör!
Någon form av frukost ska det bli nu iallfall sen byta om till stallkläder och åka iväg till lilla hästen som jag svikit i så många dagar nu.
Sen ville pappa att jag och kameran skulle komma till han och fotografera några prylar som han ville sälja, och visst kan jag väl göra det. Sen.

Städa mitt rum och tvätta kläder ska jag också göra idag. Typiskt söndagpyssel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0