14 oktober, lång dag, puh!

Åh, jag hade precis skrivit klart inlägget också försvann allt. Kul, bara att börja om.

Puh, äntligen hemma. Har bara hunnit laga mat och ätit den. Det blev något snabbt och enkelt i dag. Sönder stekta kok-korvar och hårda mackaroner, gott.



Har pluggat hela dagen och nu ska jag fortsätta. Vill göra klart allting innan jag åker så jag slipper stressa över det när jag ska ta det lugnt och sola och bada. Bara en vecka kvar nu, glad? Jo, men innan jag tar ut glädjen för mycket så har jag ett matteprov att skriva. Har hört att matte B kursen är svår och att det är många som får ig. Jag hoppas verkligen det går bra på provet annars vet jag inte vad som händer.
Nu är det matteboken som gäller någon timme frammåt.

Tar mig nog en promenad med hunden som kvälls avkoppling.
Vi hörs i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0