16 oktober, god morgon

God morgon mina kära läsare.

Nu sitter jag på skolan och har skrivit lite på mediekommunikationen, ska analysera bilder. Om några minuter börjar lektionen, suck, det är bara så jobbigt att börja klockan 8. Tur att jag bara har 2 lektioner i dag. Idrotten blir ingenting för mig, ryggen som spökar igen.

Mitt på dagen ska jag möta upp Emelie och Towa på stan och ta en fika med dem.
Sen ska jag till reflexiologen vid 5 och sen blir det matteboken och lite annat plugg. Faktiskt seriöst nu, jag ska plugga, jag måste plugga. Proven och inlämningarna närmar sig med stormsteg.
Nu ska jag vara duktig och skriva klart bildanalysen.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0