17 oktober, pappahelg

Matteprovet gick faktiskt bra, kändes det som iallafall. Men jag får väl se på tisdag hur det har gått.
Hade foto och praktiskt marknadsföring också. Textade skyltar, vilket inte är det lättaste! Jag lovar att jag gjorde om det 20 gånger och tillslut blev jag arg och skrev "Mössor fr. 79.90" och lämnade in.

Efter skolan släpade jag med mig stativet och min feta väska ner på stan och tog bussen hem. En förståndshandikappad lite kille klev på bussen vid Furulund och ställde sig bredvid mig och väntade på sin mamma. Plötsligt började han smeka på mitt lår. Sen petade han på mitt vänstra bröst. Pinsamt! Sen gubben som satt bredvid mig (som stank sprit) sa "Snäll kille det där!" Herregud! 
  
Har kommit hem till pappa för en stund sen. Har hunnit äta varmkorv med bröd och fotat lite. Snart kommer det en massa folk på fika för Carola fyller år. Barn, de kan ju faktiskt vara söta på bild i bland så jag ska fortsätta fota resten av kvällen.

Ni ska bara se pappa gå ner i spagat samtidigt som han leker fotomodell och mannekäng, som vi skrattade! Bjuder på en hög med bilder senare i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0