21 oktober, nu åker jag!

Jag hann med bloggen en sväng.
Sitter på skolan nu och har praktiskt marknadsföring och ska göra en reklamskylt.
Börjar bli lite pirrigt nu.
Ska ner på tingsrätten vid 11, tro nu inte att jag varit olydig för jag är en snäll dutkig flicka (A) Men råkade vara på fel ställe vid fel tidpunkt så jag blev vittne till en misshandel i somras. Men det skulle inte ta mer än en timme sa de, så det går nog bra.

Väskan är färdigpackad och klockan 4 åker jag ner till Arlanda.
Får se om jag hittar en dator där nere så jag kan skriva ett litet inlägg och berättar hur jag mår och vad som hänt.  Annars så får ni hålla ut tills på natten till torsdag nästa vecka.

Ska försöka fota en del så ni kan se fram emot härligt soliga bilder sen så här i höstmörkret ;)
Ska sola och  bada och bli brun som en pepparkaka.

Hoppas ni får det bra här i kalla Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0