30 oktober, snö?

När jag kom till Britney i Gränsfors så var det snö på backen! Alltså jag tappade hakan. Herregud, det var ju inte snö hemma, och det skiljer max 1 mil. Britney halkade runt i sina sommarskor, men vi tog en liten skrittur iallafall.

Jag har precis duschat och smort in hela kroppen med bodylotion. Ska vänta på att håret torkar och att maten blir klar, sen ska jag äta och göra mig iordning och åka till stan och möta Towa. Hihi, busigt i kväll. Det känns som att jag knappt hunnit hem och vända innan jag ska ut igen. Men det är den vardagliga stressen i mitt liv som har börjat igen.

Här är en ganska dålig bild på vad jag fått men det duger.


 
Gussaci väska
Dior plånbok
Christina Augilera - inspire parfym

3 klockor
2 sjalar
Niveaburk
2 par örhängen

2 mentos rör
massa klubbor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0