31 oktober, en kväll med Towa

Visst kvällen började bra hemma hos Towa. Hon har sötaste kaninen som heter Stampe och är 10 år. Han är lite trasig här och där, stackarn.
Efter lite skratt och fix så gick vi till Linda men stannade inte länge utan gick till någons lägenhet på Kristineberg i stället, men där sög det och folk vara bara kaxiga och elaka. Sen lämnade de oss. Vi åkte lite bil med Abbe och Pk och blev lämnade på Östra skolan men ingen va där som de sa att de skulle så vi gick till en lägenhet vid busstationen och var med Viktor och Arvid och någon Adam. Jag tänkte ta 1.20 bussen hem. Vi satt på stationen och väntade men sen sa en gubbe att det inte går någon nattbuss för att det var torsdag, hallå? Kunde ingen sagt det till mig lite tidigare? Mina pengar på mobilen hade tagit slut tidigare på kvällen och Towa hade tappat sin mobil i asfalten så den fungerar inte. Hur fan skulle jag ta mig hem? Fick låna Simons telefon, snällt av han. Jag ringde till både Lotta och Abbe för att be om skjuts hem men ingen svarade. Ringde till mamma och med nöd och näppe åkte hon och hämtade mig, men de skulle ju dröja en halv timme innan hon kom så jag, Towa och Simon fick skjuts av någon kille och Erik hem till Simon. Där satt vi och väntade tills mamma kom.
Och eftersom jag sitter här och bloggar klockan 3 på natten så är jag ju hemma nu.

Var det gfest i kväll? Det såg förjävla dött ut när vi åkte förbi.
Sjuk kväll, men hemma hel iallafall.
Bilder från kvällen kommer senare när jag fått de från Towa.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jasså ni GICK till Kristineberg? :P

2008-10-31 @ 14:32:21
Postat av: sara

det var gfest ,men vid 10 var det faktiskt dött där . sen vid 11 typ ,började det komma mkt folk :) eller ja de brukar ju vara mer folk där.

2008-10-31 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0