4 oktober bowling

Var ju i stan och bowlade med pappa, Carola och lillasyster. Självklart så vann jag! Träffade även Abbe en snabbis, han va knäpp som vanligt. Och Andreas kom ju och skulle bowla samtidigt som oss, sammanträffande. När vi kom hem vid halv 8 så åt vi äppelpaj, den godaste jag någonsin ätit. I vanliga fall tycker jag inte om äppelpaj, jag brukar bara äta degen men den här var sjukt god.

Bara för att jag inte hade något bättre för mig i kväll så tittade jag på lilla melodifestivalen och nog var det en bra låt som vann, men jag gillade Nils Axelsson bäst.

I går fick jag reda på att jag har prov i Praktiskt marknadsföring på tisdag morgon. Jippi, kul att jag måste plugga som en gris i morgon och på måndag!
Nog för att läraren gick igenom alla provets frågor och svar men vi fick inte anteckna så jag har ju glömt bort allt.

Vi pratade om resan till Gran Canaria och om köer till toaletterna på flyget.
Pappa: Jag ska sätta fast en påse runt snoppen så slipper jag stå i kö till toaletten!
Som vi skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0