4 oktober

Grattis till Pär Nodin och Mats Sundin som fyller 17 år i dag. Grattis till alla andra som fyller år också.

I går kväll var jag jättenervös när det var dags för resultaten i Idol. När det stod mellan min favorit Johan och Jenny så bara måste jag hålla tummarna för Johan och det gick ju vägen, Johan är kvar i Idol! Om han åker ut så slutar jag titta på det.
   I dag mitt på dagen så var jag i stallet. Det gick ju som det gick. Red på en galen Britney. Vi skrittade lugnt på en smal stig och helt plötsligt expolerar hon och flyger 1 meter upp i luften, skjuter rygg och sparkar bakut. Jag ramlade inte av men dåligt förvånad jag blev, satt som ett frågetecken. Men hon bara skrittade vidare sen. Haha, hästar alltså, de har ju sina stunder.

Pappa håller på målar och tapetserar om här hemma så det är en enda röra med möbler.
Vi har bokat en bana på bowlingen klockan 6, så ska snart gå och göra mig iordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0