5 oktober, shopping

Vaknade av en hemsk dröm i morse. Jag och Andreas satt på kanten på ett tak på ett 300 meter högt hus och åt glass  och tittade på en konsert. Plötsligt blev han jätte arg på mig för att jag inte kunde sitta still, så han höll mig i en hand ut från taket så jag hängde där i luften med min glass också släppte han och jag skrek "Neeeeeeeeeeeeeeeeej", sen vaknade jag.

Det blåser och regnar riktigt mycket ute. Stormvarning?
Jag ska snart åka till Sundsvall och gå på en villamässa, sen blir det shopping i Birsta. Jag ska få nya skor av pappa!  Får se om jag hittar några som duger på mina kräsna fötter. Fast det kanske inte är fötterna som är kräsna *blink*
Ni får bild på dem sen, om jag hittar några.

Sen efter stan måste jag pallra mig iväg till stallet. Har ingen vidare lust i detta väder, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0