16 september

Tisdagar är faktiskt den värsta dagen på hela veckan.
Och allt har varit emot mig hela dagen.
Ingenting gick som jag ville på fotot och jag fick inte till en enda bra bild.
Lite kul blev det iallafall när Sofia råkade släcka det röda lyset i mörkrummet, och eftersom det bara var tjejer där så skreks det en hel del.
Enda bra med dagen var att vi slapp engelskan och fick sluta vid halv 2.
Men även att jag spilde ut en lärares kaffekopp så det blev kaffe överallt, men jag gick bara därifrån, busigt.
Nog för att jag har dåligt samvete nu och är rädd för att hon ska skälla på mig i morn, attans!
   Det blev donken med Emelie, Towa och Tom efter skolan, Tom bjöd.
Tack så mycket :)
Sjukt mycket plugg när jag kom hem.
Fortsätta plugga hela kvällen, så blir det när man skjuter på allt till sista dagen.
Jag får skylla mig själv helt enkelt.

Tur att jag har skönaste låten iallafall, Rihanna - good girl gone bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0