19 september

Det känns som jag har gått upp 2 kilo på bara en timme nu. 2 stora potioner tacos och Rio's blodapelsin läsk till det.
Magen sväller upp kan jag lova, känns det som iallafall.
Om jag ber pappa snällt så kan vi nog åka på modevisningen som är i Sundsvall på IN i morgon klockan 2.
Jag vill dit.
Sen ska jag nog be pappa åka på kiosken och köpa godis åt mig, det är ju ändå fredag.

Fotolektionen idag var mindre lyckad, föresten den enda lektionen för idag. Vi skulle ut och fota skuggor, men när vi kom ut så var såklart solen borta.

När jag gick ner på stan för att ta 34an hem så blev jag lite smått tokig på mig själv.
Jag kan verkligen inte sluta titta på hur folk matchar sina kläder och accessoarer.
Idag såg jag en tant, 50 års åldern, med en blå cykelhjälm, grön jacka och en röd cykel. Jag menar, jag borde inte bry mig om hur andra ser ut . Okej om jag vill inte vill se ut så, men att jag går på stan och stör mig på andra människor stör mig faktiskt en aning.

Min lilla syster har slarvat bort min cykel. "Någon har snott den".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0