20 september

Idag fyller Ludde 17 år och jag har namnsdag, så grattis på oss :)

Klar blå himel, 17 grader varmt och en mysig höst skog. Jag red världens mysigaste ridtur på 2 timmar.
Britney är bara bäst.
På kvällen åkte jag med pappa och lilla syster till Sundsvall och gick på bio.
Vi såg Mirrors. Den var bra, läskig.

Även att jag har pajat en toalettstol här hemma idag. Den läker vatten som fan, plaskigt i hela badrummet.
Det var ju mindre bra.
 
Pappa vid fika bordet: Den här osten är från 60-talet.
Vi: Jaha?
Pappa: Det är fläckar på den.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hi Hi Hi, den var bra... Typiskt pappa!

2008-09-21 @ 19:56:30
Postat av: Aplund

Du får ta och sluta med din RacerbajZ^¨

2008-09-21 @ 21:31:22
URL: http://andreasnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0