24 september

Var är orken?
Var är den glada Elise?
Jag förstår inte. Jag är sjukt trött och blek, hemskt blek!
Har ett 3 nyanser ljusare puder på mig idag än vad jag brukar ha och det syns ändå en "kant" om man säger så. Ni fattar.
Då är jag blek kan jag lova. Bara på väg att bli sjuk kanske? Det ska iallafall bli rikligt med sömn i natt så kanske jag mår bättre imorgon.
   Eftersom orken försvann så okar jag inte blogga heller. Får göra det en annan dag helt enkelt.
Nu ska jag gå och byta om till ridkläder sen åka iväg till Britney och ta en lång härlig ridtur medans solen är uppe någon timme till. Utforska nya ridvägar, det är alltid lika roligt.
  Puss på Lotta som orkade med mig en sväng på stan idag, åka bil, snacka och fördriva tiden tills bussen går.
Har även skickat in den lilla lilla lappen om att jag vill ha hem skolfotografierna och katalogen, så det är bara att hoppas på att de kommer så fort som möjligt så jag och Lotta har något att titta i.

Kommentarer
Postat av: storasyster

ta hand om dig nu så du inte mår dåligt....

2008-09-24 @ 16:15:59
Postat av: lottaa

oh yeah, vi måste ha en katalog så vi kan håna folk (:

2008-09-25 @ 13:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0