Med Emma och Sandra

Mamma skjutsade mig ju till Emma på eftermiddagen. När jag kom dit så var Emma och Sandra i köket och bakade äppelpaj. De åt middag och sen satt vi och pratade och tittade på bilder på Emmas dator. Sen kollade vi på Fear factor och åt äppelpaj och vaniljvisp. Emma's katt Cesar låg på min mage och gosade hur längen som helst. Jag vill verkligen ha en katt, synd att min lillasyster är allergisk. Vi gav Emma's häst Annie kvällsmat och la på henne ett täcke, ruggigt kallt och blåsigt ute på kvällen nu. Sen satt vi och pratade lite till innan vi gick ut till bilen. Emma skulle övningsköra, skjutsa hem Sandra så jag åkte med en bit. Mamma kom och hämtade mig och jag berättade för henne att jag var sugen på att övningsköra jag också. Nog för att jag kört typ 200 meter förr en gång, vilket inte alls gick bra. Men vi åkte iallafall iväg och körde efter en grusväg och det gick faktiskt väldigt bra! För att vara andra gången jag kör, och jag körde långt in i skogen, vände och växlade till och med upp till 3an, känner mig faktiskt stolt och låt mig vara stolt. 
  
När jag kom hem pluggade jag lite engelska och litteraturhistoria och kollade på Idol. Nu ska jag bara sitta och här och prata med Victor en liten stund till sen ska jag krypa ner i min sköna säng och sova riktigt länge. Börjar ju inte förens 12.20 i morgon, skönt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0