Min födelsedag!

Såklart den bästa dagen på  hela året.

Det är precis som när man var barn. Från klockan 7 i morse kunde jag inte sova. Låg och väntade och väntade, till slut måsta jag springa på toa för att inte kissa på mig.
Vid 9 åt jag frukost och gjorde mig iordning och öppnade det första paketet. En snopp-klubba och ett snopp-ljus från Andreas. Som jag skrattade! Sen kom lillasyster med ett paket. Stora pärlörhängen och en fotlänk. Jag fick massa gula rosor av mamma. Sen åkte vi till stan. Gick på Expert och kikade på systemkameror, min kommer på tisdag eller onsdag :) Det blir en Sony. Jag fick en del från h&m. Svart skjorta, en beige väst, strumpbyxor, och 2 par vantar svarta och vita.

Sen åt vi på mitt favorit ställe, Noj's. Friterad kyckling med ris och sötsursås, absoluta favoriten och mätt blev jag!
   Nu väntar jag på att pappa och Carola ska komma och fika. Mer presenter såklart. Senare kommer Abbe och Lotta. Massa fika resten av dagen. Tack för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0